onsdag 8 februari 2012

Fulsnygga saker



Jag har tagit hand om en lampa som varit mycket nära att hamna på soptippen. Den blev räddad i sista sekund. Till Mickes stora skräck. Jag tycker att det finns en viss charm med lampan. Man kan ju klä om skärmen om man nu inte riktigt gillar den senapsgula nyansen. Jag har fått veta att det är svärmor som sytt lampskärmen. Mycket imponerande, tycker jag, och bara det är ju en anledning till att behålla den som den är. Vi får väl se vad som händer med den i framtiden. Den sprider ett mysigt sken i alla fall.

3 kommentarer:

  1. SNYGG! Får lite flashback... Känner igen tyget, fast i rosa. Jag tror mamma gjort något liknande:) måste få se den live;)
    /jessica

    SvaraRadera
  2. Ja visst har den potential! Du är så välkommen att komma och beskåda den! kram

    SvaraRadera
  3. Om den är kvar!:)

    SvaraRadera