söndag 25 mars 2012

Ett år senare...

Så här har takbelysningen i hallen sett ut i nästan ett år. Har ingen bra (bort)förklaring att komma med, men jag tror att jag helt enkelt inte vetat vad jag velat ha. Har länge gått runt och kollat på olika spotlights men upplever att de har en bländande egenskap som jag ogillar. Dessutom är jag inte ute efter att rikta ljuset åt något håll utan vill hellre ha bra allmänbelysning. Det var nästan så att vi vant oss vid att ha glödlampan hängandes där, men så kom äntligen dagen då vi slog till och införskaffade oss en ny taklampa till hallen. Valet föll på en stor vit plafond, och nu är den på plats.

2 kommentarer:

  1. Fin! Bra att kameran kom tillrätta igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var på tiden att glödlampan försvann, och att kameran kom tillbaka!

      Radera