tisdag 15 november 2011

ATT PLOCKA UNDAN

Alltså, jag går och plockar saker hela dagarna. Någon i denna familj lyckas vara överallt hela tiden. Jag börjar med att plocka undan i köket så att det ser någorlunda ok ut. Sedan hör jag denna någon skrattandes kasta saker i hallen. Jag går då dit och får se vad denna någon har hittat på. Möts av skor i en enda röra. Plockar då upp allting och ställer skorna där de ska vara.


Sedan går jag till sovrummet för att bädda sängen, då har någon varit här och sorterat om mina strumpor.


Det är bara att plocka upp i oredan. Och när jag sen plockat upp allt och bäddat sängen och går tillbaka till köket, ja då har visst någon hunnit före mig...


Så här är det varje dag. Håller på att bli tokig på detta. Så nu drar vi till stan. Jag och den skyldige. Ska bara plocka undan lite först.

2 kommentarer:

  1. haahahaaa! //Maria H

    SvaraRadera
  2. Olivia är rakt överallt.Hon var nog väldigt glad under hyssen =) /jocke

    SvaraRadera