torsdag 20 oktober 2011

FAVORITER PÅ IKEA

Det var länge sedan jag var på IKEA nu. När vi var i Sundsvall senast åkte vi förbi, var inte det minsta sugen att stanna då. Eller, jo, kanske lite.... Det blir nog bra när IKEA etablerar sig i grannstaden Umeå. Det är ju ändå lite närmare till Umeå. Jag har några IKEA-favoriter som gärna får komma hem till mig. Bland annat mattan STOCKHOLM RAND, som jag länge suktat efter. Skulle passa bra i vardagsrummet, men jag har mött på motstånd från Micke, som anser att "vi har ju redan en matta". Hmm...


Har blivit lite småkär i denna klocka kombinerad hylla. Den kan jag gärna göra plats för här hemma. Det är IKEAs PS PENDEL golvklocka. Kostar 1 495 kr.


Har även fallit för det här fina brickbordet, TROLLSTA. Vi ska, i framtiden (lååångt fram i framtiden), påbörja renoveringen av "gillestugan" där tanken är att det stora allrummet ska delas in i ett nytt rum till Isabelle samt ett tv-rum. Så det gäller ju att börja planera inredningen i tid. Kan tänka mig detta brickbord i tv-rummet. Priset är 499 kr.


Sedan måste ju kuddberoendet få sitt. Gillar denna kudde vid namn VILMIE RUTA. Endast 99 kr.



Alla bilder är från www.ikea.com/se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar