lördag 3 december 2011

Nya tavlor

Jag har ju lämnat in två planscher för inramning. Igår ringde dem från Gallerix och meddelade att tavlorna var färdiga och redo att hämtas, så i morse skyndade jag mig in till stan och hämtade dem. Tavlorna blev jättefina. Tanken var att jag skulle sätta upp dem bredvid varandra ovanför soffan i vardagsrummet. Men nu när jag såg dem inramade så tyckte jag inte att de passade bredvid varandra. Så jag har tänkt om lite. Ena tavlan, med kökstema, sitter nu på väggen vid matbordet.

"A visit in the larder" av Sissi Edholm och LisaUllenius

Problemet är nu att den andra fina tavlan blir väldigt ensam på väggen ovanför soffan. Men jag har några idéer på vad som ska få göra denna tavla sällskap. Men det får jag återkomma till när det är fixat. Så här ser den ut i alla fall. Har inte satt upp den på väggen ännu. Får nog vänta med det tills jag vet hur jag vill ha det.

"stockings" av Liselotte Watkins

1 kommentar: